Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu

Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu, Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi tarafından düzenlenen aşure programında hastalar ve sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi. Programda birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verildi.
Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu, Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi Başhekimliği tarafından organize edilen aşure programına katılarak hastalar ve sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi.
Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen bu anlamlı etkinlikte, aşurenin paylaşma, dayanışma ve kardeşlik kültüründeki önemine vurgu yapıldı. Hastane bahçesinde gerçekleştirilen programda Vali Hatipoğlu, katılımcılarla sohbet ederek onların taleplerini ve görüşlerini dinleme fırsatı buldu.
Etkinlik sonrasında değerlendirmelerde bulunan Hatipoğlu, Muharrem ayının manevi atmosferinde birlik ve beraberliği pekiştiren organizasyonların büyük bir önem taşıdığını dile getirdi. Aşurenin toplumun ortak değerlerinden biri olduğunu belirten Vali, bu tür etkinliklerin paylaşmayı ve dayanışmayı güçlendirerek toplumsal kaynaşmayı artırdığını ifade etti.
Vali Hatipoğlu, programın düzenlenmesinde emeği geçen Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi yönetimi ile sağlık çalışanlarına teşekkür etti. Bu vesileyle Muharrem ayının ülkeye ve millete sağlık, huzur ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.
Aşure programı, hastalar ve sağlık çalışanlarıyla gerçekleştirilen sıcak sohbetlerin ardından sona erdi.
Elazığ Son Baskı – Elazığ Haberleri
