banner

Muharrem Ayı

Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu, Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi tarafından düzenlenen aşure programında hastalar ve sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi. Programda birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verildi.
26.06.2026
0
0
Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu, muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen lokma paylaşımı programında Cem Evi dedeleriyle bir araya geldi.
26.06.2026
0
1