banner

Ruh Sağlığı Hastanesi

Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu, Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi tarafından düzenlenen aşure programında hastalar ve sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi. Programda birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verildi.
26.06.2026
0
0