Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu

Elazığ İl Millî Eğitim Müdürü Beraat Şahin, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla bir mesaj yayımlayarak öğrencilere, öğretmenlere ve velilere teşekkür etti. Şahin, eğitim camiasının tüm paydaşlarının özverili çalışmaları sayesinde başarılı bir eğitim yılının geride bırakıldığını ifade etti.
Elazığ İl Millî Eğitim Müdürü Beraat Şahin, yılsonu mesajında öğrencilere yönelik önemli değerlendirmelerde bulundu. Öğrencilerin yıl boyunca gösterdikleri emek, sabır ve azmin takdire şayan olduğunu belirten Şahin, karnelerin sadece akademik gelişimi yansıttığını vurguladı. Öğrencilerin değerini ve potansiyelini yalnızca notların belirlemediğine dikkat çekti.
Şahin, öğrencilerin hayal kuran, üreten, düşünen ve geleceğe yön verecek bireyler olduklarını ifade etti. Yaz tatilinin sadece dinlenme dönemi olarak görülmemesi gerektiğinin altını çizen Müdür, bu dönemin verimli değerlendirilmesi için kitap okunması, spor yapılması, doğayla iç içe olunması ve yeni beceriler kazanılması yönünde tavsiyelerde bulundu.
Öğretmenlere teşekkür eden Şahin, onların yıl boyunca gösterdiği fedakârlığın geleceğin inşasında büyük bir rol oynadığını dile getirdi. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin insan merkezli ve değer temelli eğitim anlayışının, öğretmenlerin gayretleriyle hayata geçirildiğini belirtti. Tatil döneminin öğretmenler için dinlenme ve mesleki gelişim açısından önemli bir fırsat sunduğunu ifade eden Şahin, eğitim kalitesini artırmaya yönelik her çalışmanın, öğrencilerin geleceğine yönelik değerli bir yatırım olduğuna dikkat çekti.
Velilere de önemli çağrılar yapan Şahin, çocukların eğitim sürecinde en önemli paydaşlardan biri olduğunu vurguladı. Çocukların yalnızca akademik başarılarıyla değil, ilgi alanları, yetenekleri ve duygusal gelişimleriyle de değerlendirilmesi gerektiğini söyledi. Velilere, çocuklarıyla kaliteli zaman geçirme, onları dinleme ve güçlü yönlerini destekleme çağrısında bulunan Şahin, “Mutlu çocuk, başarılı çocuktur” anlayışıyla hareket edilmesi gerektiğini ifade etti.
Mesajının sonunda tüm öğrencilere sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili dileyen Beraat Şahin, öğretmenlere ve velilere eğitim sürecine sağladıkları katkılar için teşekkür etti. Yeni eğitim öğretim yılında aynı heyecan ve birlik ruhuyla yeniden bir araya gelmeyi temenni etti.
Elazığ Son Baskı – Elazığ Haberleri
