Elazığ İl Millî Eğitim Müdürü Beraat Şahin, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla bir mesaj yayımlayarak öğrencilere, öğretmenlere ve velilere teşekkür etti. Şahin, eğitim camiasının tüm paydaşlarının özverili çalışmaları sayesinde başarılı bir eğitim yılının geride bırakıldığını ifade etti.