Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu

23-24 Haziran tarihlerinde Malatya’da düzenlenen Analig Cimnastik 1. Etap 8-9 Yaş Yarışmaları’nda Elazığlı sporcular takım ve bireysel kategorilerde elde ettikleri derecelerle önemli bir başarıya imza attı.
Elazığlı cimnastikçiler, Malatya’da düzenlenen ANALİG Cimnastik 1. Etap Yarışmaları’nda gösterdikleri performansla önemli başarılar elde etti. Kızlar kategorisinde mücadele eden Elazığ ekibi, beş takım arasında birinci olarak organizasyonu zirvede tamamladı. Erkekler kategorisinde ise Elazığlı sporcular, sergiledikleri başarılı performansla üçüncülük derecesini elde etti.
Bireysel sıralamalarda da Elazığlı sporcular dikkat çekti. Kızlar bireysel kategorisinde Ömür İpek Parlakdemir birinciliği kazanırken, Yeliz Bengisu Aslan üçüncü sırada yer aldı. Bu başarılar, Elazığ’ın cimnastik alanındaki potansiyelini bir kez daha gözler önüne serdi.
Yarışmalara Antrenörler Yurdagül Yıldırım ve Fuat Fırat Ünlü yönetiminde hazırlanan sporcuların elde ettiği sonuçlar, Elazığ’da cimnastik branşında yürütülen çalışmaların meyvelerini vermeye başladığını gösterdi. Küçük yaş kategorilerinde elde edilen bu başarılar, gelecekte daha büyük organizasyonlarda da başarıya ulaşacaklarının habercisi oldu.
Elazığ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, “Malatya’da gerçekleştirilen ANALİG Cimnastik 1. Etap Yarışmaları’nda ilimizi başarıyla temsil eden sporcularımızı ve antrenörlerimizi tebrik ediyoruz. Takım ve bireysel kategorilerde elde edilen dereceler, sporcularımızın azimli çalışmalarının ve antrenörlerimizin özverili emeklerinin sonucudur. Başarılarıyla bizleri gururlandıran sporcularımızı ve antrenörlerimiz Yurdagül Yıldırım ile Fuat Fırat Ünlü’yü kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz.” ifadelerine yer verildi.
Elazığ Son Baskı – Elazığ Haberleri
