banner

Başkan Şerifoğulları ‘Birlik İftarı’ Programına Katıldı

Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları ile CHP Elazığ Belediye Meclis Üyeleri Doruk Gök ve Yunus Bal Yıldızbağları Mahallesi El-Cem’de iftar programına katıldı. Yoğun katılımla gerçekleştirilen programda vatandaşlar aynı sofrada buluştu.

Başkan Şerifoğulları ‘Birlik İftarı’ Programına Katıldı
Yayınlama: 24.06.2026
A+
A-

Başkan Şahin Şerifoğulları, yoğun katılımla gerçekleştirilen ‘Birlik İftarı’ programına katıldı. Bu etkinlikte vatandaşlar, Muharrem ayının manevi atmosferini paylaşarak aynı sofrada buluştu.

Programda El Cem Vakfı Başkan Yardımcısı Cafer Yeşil, Muharrem ayının önemine dikkat çekerek Başkan Şerifoğulları’na katkılarından ötürü teşekkür etti. Aynı zamanda, Elazığ Cem Kültür Vakfı Hizmet Dedesi Mayil Mayiloğlu da bu özel ayın anlamını vurguladı.

İftar programında katılımcılarla yakından ilgilenen Başkan Şerifoğulları, birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları vererek toplumsal bağların güçlenmesi gerektiğine işaret etti. Samimi bir ortamda gerçekleşen etkinlikte, farklı kesimlerin ortak değerlerde buluşmasının önemi bir kez daha dile getirildi.

Program, yapılan duaların ardından sona erdi. Katılımcılar, bu anlamlı etkinlikte bir arada olmanın mutluluğunu paylaştı.


Elazığ Son Baskı – Elazığ Haberleri

ilan366x (1)
Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.