Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu

Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu, muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen lokma paylaşımı programında Cem Evi dedeleriyle bir araya geldi.
Elazığ Valiliği tarafından düzenlenen lokma paylaşımı programı, Muharrem Ayı dolayısıyla birlik ve beraberlik mesajlarının verildiği anlamlı bir buluşmaya ev sahipliği yaptı. Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu’nun katılımıyla Valilik Binası Harput Salonu’nda gerçekleştirilen etkinliğe Cem Evi dedeleri ve davetliler katıldı.
Muharrem Ayı’nın manevi atmosferinde gerçekleştirilen programda oruçlar açılırken, lokmalar paylaşılarak dayanışma ve kardeşlik duyguları pekiştirildi. Etkinlikte söz alan Alevi Dedesi Mikdat Güler, Muharrem Ayı’nın evrensel bir inanç olduğunu vurguladı.
Vali Numan Hatipoğlu ise, Muharrem Ayı’nın toplumun ortak değerlerini güçlendiren önemli bir dönem olduğuna dikkat çekerek, sevgi, hoşgörü ve paylaşma kültürünün yaşatılmasının önemini dile getirdi.
Elazığ Son Baskı – Elazığ Haberleri
