banner

Başkan Bulut’tan ‘Bayrak Açıyorum’ Mitingi Çağrısı

İYİ Parti Elazığ İl Başkanı Sebahattin Bulut, 27 Haziran’da Ankara Tandoğan Meydanı’nda düzenlenecek ‘bayrak açıyorum’ mitingine Elazığlıları davet etti. Bulut, 26 Haziran gecesi Elâzığ’dan Ankara’ya ücretsiz otobüs kaldırılacağını belirterek, vatandaşları mitinge katılmaya çağırdı.

Başkan Bulut’tan ‘Bayrak Açıyorum’ Mitingi Çağrısı
Yayınlama: 24.06.2026
A+
A-

İYİ Parti Elazığ İl Başkanı Sebahattin Bulut, yerel basın mensuplarıyla düzenlediği kahvaltı programında bir araya geldi. Bu buluşmada basının toplumsal rolüne dikkat çekerken, “Özgür, hür ve demokrat olan bir basın her zaman ülkeye faydalıdır” sözlerini kullandı.

Programda, İYİ Parti tarafından düzenlenecek olan “Bayrak Açıyorum” mitingine de değinen Bulut, mitingin amacını Öcalan’a özgürlük taleplerine karşı bir tepki olarak tanımladı. Başkan Bulut, “Hiçbir parti flaması olmadan sadece Türk bayrakları ile meydanları dolduracağız” dedi.

Elazığlıları bu önemli etkinliğe davet eden Bulut, 26 Haziran Cuma günü Ankara’ya ücretsiz otobüs kaldıracaklarını da açıkladı.


Elazığ Son Baskı – Elazığ Haberleri

ilan366x (1)
Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.